Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
VerrekijkerDirect heeft een ruim aanbod verrekijkers, nachtkijkers, spotting scopes en andere optische apparaten. Heeft u een artikel gezien die u wenst te bestellen? De onderstaande stappen leggen uit hoe gemakkelijk en snel u het product in huis kunt hebben.
Stap 1: Plaats het product in uw winkelmandje.
Door op de paarse knop ‘in Winkelmandje’ te klikken, voegt u het artikel toe aan de winkelmand.
- A: Plaats het artikel in de winkelmand
B: De levertijd van het artikel
C: De prijs inclusief BTW
Stap 2: Het winkelmandje.
Het winkelmandje geeft een overzicht van de artikelen die u heeft geselecteerd.
A: Alle producten die u wilt hebben zitten in de winkelmand? Klik dan op Bestellen om verder te gaan
B: Iets vergeten? U kunt door op 'verder winkelen' te klikken nog andere artikelen toevoegen.
C: Meer dan 1 van hetzelfde artikel bestellen? Selecteer eenvoudig het gewenste aantal. Wilt u meer dan 10 x hetzelfde artikel bestellen? Neem dan even contact met ons op.
D: Lukt het niet of heeft u vragen? Stel eenvoudig uw vraag via deze contact mogelijkheden
E: Wilt u een product verwijderen? Klik dan op het kruisje.
Stap 3: Gegevens invullen en betaalwijze selecteren.
A: Vul het afleveradres in.
B: Wanneer het factuuradres anders dan het afleveradres, vink aan.
C: Selecteer de betaalwijze.
D: Eventuele opmerkingen kunnen in het opmerkingenveld geplaatst worden.
E: Zijn alle gegevens goed ingevuld? Klik dan op Gegevens controleren
Stap 4: Gegevens controleren
Op deze pagina vindt u alle gegevens die u heeft ingevuld. Klopt er iets niet? Klik dan op 'terug' en pas uw gegevens aan. Kloppen de gegevens en bent u klaar om de bestelling te plaatsen?
A: Om een bestelling te plaatsen dient u akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden.
B: Om de bestelling te plaatsen klikt u op 'Bestelling plaatsen'.
De Bestelling is Succesvol geplaatst
U ontvangt van ons een orderbevestiging per e-mail. Afhankelijk van de betaalwijze die u heeft geselecteerd, wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina. U kunt de betaling voldoen en de bestelling succesvol afronden.
Daarom VerrekijkerDirect
- Voor 16.00 uur besteld, vandaag verzonden
- Gratis verzending, vanaf € 25,-
- Thuiswinkel Waarborg
- Veilig betalen met iDeal en Afterpay
- Professioneel advies
Bekijk ons aanbod
Heeft u vragen?
088 77 39 322iedere werkdag van 08:30 - 17:30
Stuur een e-mailStuur een e-mail
Chat met FrensHandig en direct antwoord
Gerelateerde vragen
Gerelateerde vragen
- Wat betekent schemergetal?
- Wat zijn asferische lenzen?
- Kun je met een verrekijker vertekening hebben?
- Wat doet een achromatische verrekijker?
- Wat is chromatische aberratie?
- Wat doet apochromatische verrekijker?
- Wat doet een afstandsmeter bij een verrekijker?
- Wat is astigmatisme bij een verrekijker?
- Wat zijn de voordelen van een Argon gevulde verrekijker?
- Wat zijn de voordelen van een Stikstof gevulde verrekijker?
- Wat doet een autofocus verrekijker?
- Wat is dioptriecorrectie?
- Hoe werkt de scherpstelling van een verrekijker?
- Wat betekent de kortste instelafstand?
- Wat is diffractie?
- Wat is de frontlens van een verrekijker?
- Hoe werkt de lenscoating van een verrekijker?
- Hoe maakt u foto’s met een camerakijker?
- Wat betekent de vergrotingsfactor van een verrekijker?
- Wat is een uittredepupil?
- Waar moeten brildragers op letten bij het kopen van een verrekijker?
- Wat is de Oogafstand bij een verrekijker?
- Wat is beeldscherpte?
- Hoe werkt Beeldstabilisatie bij verrekijkers?
- Wat is een binoculair?
- Wat is een monoculair?
- Wat is coma bij een telescoop?
- Wat is het collimeren van een Verrekijker?
- Wat zijn jullie contactgegevens?
- Problemen met iDEAL betalen?
- Kan ik vooruitbetalen?
- Kan ik achteraf betalen?
- Kan ik met iDEAL betalen?
- Wat is jullie adres?
- Wat zijn jullie openingstijden?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Niet thuis tijdens de bezorging?
- Wie bezorgt mijn pakket?
- Wat is jullie levergebied?
- Krijg ik een track en trace code?
- Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
- Wat is de status van mijn bestelling?
- Zijn de prijzen inclusief BTW?
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Product defect?
- Schade bij ontvangst?
- Kan ik een artikel ruilen?
- Kan ik een artikel retourneren?