Betaalmogelijkheden
Bij VerrekijkerDirect heeft u verschillende mogelijkheden om een bestelling te betalen. Op deze pagina vindt u informatie over de diverse betaalmogelijkheden van VerrekijkerDirect.
Betaalwijze | Kosten |
---|---|
iDEAL | Gratis |
Overboeking | Gratis |
Contant bij afhalen | Gratis |
Afterpay | Gratis |
Betalen met iDEAL
Iedereen die aan internetbankieren doet kan betalen via iDeal. iDeal is een snelle en veilige manier om de bestelling te betalen.
Meer informatie over betalen met iDEAL
Overboeking
Doet u niet aan internetbankieren of heeft u even geen tijd? Dan is een vooruitbetaling via overboeking een handige betaalmethode. U kunt namelijk zelf kiezen wanneer u de bestelling betaald. Bij deze betaalmethode moet u rekening houden met overboek periode van 1 tot 3 werkdagen.
Meer informatie over vooruitbetalen
Contant bij afhalen
VerrekijkerDirect beschikt over een Showroom in Hoogeveen. U kunt bij ons alleen uw bestelling contant voldoen bij afhalen. Wanneer u deze betaalwijze heeft geselecteerd zullen wij contact met u opnemen voor het inplannen van een afspraak.
Betalen met Afterpay
AfterPay – Digitale Factuur (Nederland)
AfterPay voert voor verrekijkerdirect.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij verrekijkerdirect.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 2500,- Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar hetconsumentendeel van de AfterPay website.
Problemen met iDEAL betalen?
Heeft u problemen met het betalen van uw bestelling? Wij adviseren u om de betaling nogmaals te proberen. Mocht u de foutmelding 'Betaling niet gelukt' nogmaals in beeld krijgen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice of een andere betaalwijze kiezen.
Let op alleen voor klanten van verrekijkerdirect.nl
Storing iDEAL
Is er een storing bij uw bank? Controleer de status van alle iDEAL banken op onze storingspagina.
Veelgestelde vragen
Heeft u vragen over uw bestelling? Wellicht staat uw vraag ook tussen onze veelgestelde vragen.
- Niet thuis bij levering
- Status van mijn bestelling
- Mijn bestelling wijzigen
- Bestellen
- Showroom
- Klantenservice
- Betalen
VerrekijkerDirect.nl is onderdeel van Meester Penning B.V.